Ponad 2,2 mln widzów ogląda serial „Plebania”
Emitowany na antenie Jedynki serial „Plebania” ma od września średnio 2,23 mln widzów. Dzięki temu stacja zajmuje drugie miejsce - za Polsatem - pod względem oglądalności w tym paśmie emisji.
Dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl wskazują, że udział „Plebanii” wśród wszystkich widzów wynosi 23,72 proc., a w grupie komercyjnej 14,39 proc. Dla porównania przed rokiem, kiedy serial był emitowany godzinę wcześniej (o 16.30) średnia oglądalność wynosiła 2,17 mln przy udziale 26,41 i 16,16 proc.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
05-09-2011 - 11-09-2011 | 1 921 539 | 21,72% | 13,44% |
12-09-2011 - 18-09-2011 | 2 096 043 | 24,51% | 15,55% |
19-09-2011 - 25-09-2011 | 2 125 094 | 23,16% | 13,37% |
26-09-2011 - 02-10-2011 | 2 131 017 | 25,32% | 15,31% |
03-10-2011 - 09-10-2011 | 2 209 165 | 24,08% | 13,98% |
10-10-2011 - 16-10-2011 | 2 452 583 | 23,50% | 14,92% |
17-10-2011 - 23-10-2011 | 2 482 876 | 23,80% | 14,09% |
24-10-2011 - 30-10-2011 | 2 547 880 | 23,76% | 14,66% |
Średnia | 2 229 764 | 23,72% | 14,39% |
Najchętniej oglądanymi odcinkami „Plebianii” były te wyemitowane 20 i 10 października. Śledziło je odpowiednio 2,62 mln i 2,61 mln widzów.
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
20-10-2011 | 2 619 427 | 23,71% |
10-10-2011 | 2 611 828 | 24,37% |
24-10-2011 | 2 596 690 | 24,45% |
07-10-2011 | 2 557 653 | 24,82% |
25-10-2011 | 2 526 433 | 23,82% |
W tym paśmie emisji Jedynka zajmuje pierwsze miejsce es aequo z Polsatem, który emituje wówczas serial „Dlaczego ja?”. Na drugim miejscu znalazł się TVN z serialem „Prosto w serce” - 18,61 proc. udziału. Ostatnie miejsce zajmuje Dwójka z udziałem 8,68 proc.
Inaczej sytuacja wygląda w grupie wiekowej 16-49, gdzie Polsat jest wyraźnym liderem z udziałem 28,82 proc.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 230 382 | 23,72% | 28,82% |
TVP1 | 2 229 764 | 23,72% | 14,39% |
TVN | 1 750 168 | 18,61% | 16,66% |
TVP2 | 815 921 | 8,68% | 7,76% |
Dane telemetryczne wskazują, że „Plebanię” najchętniej oglądają kobiety, ludzie w wieku powyżej 55 lat, mieszkańcy miasteczek i osoby z wykształceniem podstawowym.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 37,84% | 79 |
Kobieta | 62,16% | 120 | |
Wiek | 4-9 | 1,45% | 25 |
10-15 | 1,50% | 22 | |
16 - 19 | 1,20% | 21 | |
20 - 24 | 1,62% | 21 | |
25 - 29 | 2,68% | 30 | |
30 - 34 | 3,48% | 42 | |
35 - 39 | 3,52% | 48 | |
40 - 44 | 3,69% | 58 | |
45 - 49 | 5,30% | 77 | |
50 - 54 | 8,38% | 104 | |
55 - 59 | 12,43% | 160 | |
60+ | 54,76% | 271 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 37,11% | 95 |
< 50 tys. | 25,68% | 107 | |
50-100 tys. | 10,29% | 120 | |
100-200 tys. | 6,95% | 86 | |
> 200 tys. | 19,97% | 99 | |
Zawód | Top management | 5,82% | 67 |
Pracownicy średniego szczebla | 8,46% | 56 | |
Pracownicy fizyzni i rolnicy | 12,33% | 62 | |
Emeryci | 63,00% | 245 | |
Inni | 10,38% | 34 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,34% | 120 |
Średnie | 31,85% | 108 | |
Wyższe | 10,86% | 86 | |
Inne | 2,95% | 23 |
Od tego sezonu producent serialu stara się trafić do młodszej widowni. W tym celu uruchomiono m.in. nową stronę internetową - http://www.plebania.pl.
Dołącz do dyskusji: Ponad 2,2 mln widzów ogląda serial „Plebania”