Ruszyła kampania 'Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko'
W telewizji, radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdorze rozpoczęła się kampania "Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko". Akcja promuje profilaktyczne badania dzieci.
Kampania "Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje
dziecko" jest skierowana do rodziców, zachęcając ich do
przeprowadzania okresowych badań profilaktycznych swoich
dzieci.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, Puls, BBC, Nick, TVP1, TVP2, Chello Zone: Zone Reality, Zone Europa, Zone Club, Zone Romantica), radiu (RMF Classic), prasie ("Gazeta Wyborcza"- dodatek Zdrowie i Uroda, "Wysokie Obcasy", "Polityka", "Wprost", "Dziecko", "Rodzice", "Naj", "Samo Zdrowie", "ELLE", "In Style", "Burda", "Sukces", "Viva", "Marketing & More, a także w krzyżówkach "Technopol"), internecie, punktach sprzedaży (sklepy Smyk oraz centra Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie), przychodniach oraz na outdoorze (400 billboardów i 150 citylightów w sześciu największych miastach). Kreację kampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała się agencja reklamowa Nanof XStudios, a media zaplanował dom mediowy Equinox Polska.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania 'Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko'