Trzecia odsłona akcji Shell „Moc okazji we wtorki i czwartki"
Wystartowała trzecia i ostatnia odsłona promocji „Moc okazji we wtorki i czwartki”. Akcja potrwa do 1 marca.
W ramach promocji „Moc okazji we wtorki i czwartki" klienci stacji Shell będą mogli kupić hot-dogi Maxi w cenie 5 zł, kanapki deli by Shell za 5,49 zł oraz uzyskać kod promocyjny na 500 punktów Shell ClubSmart.
We wtorki i czwartki uczestnicy programu lojalnościowego za zatankowanie minimum 10 l dowolnego paliwa otrzymają kod promocyjny na paragonie, po zarejestrowaniu którego na stronie shellsmart.com albo w aplikacji do 28 lutego jednorazowo uzyskają dodatkowe 500 punktów Shell ClubSmart.
Punkty będzie można wymienić na dowolną kawę deli by Shell (200 ml) i klasycznego hot doga z parówką albo bagietkę ze stripsami bądź hummusem na wybranych stacjach. Z promocji klienci będą mogli skorzystać jeden raz w okresie jej trwania, punkty zostaną dodane do konta w ciągu 5 dni od zrealizowania kodu promocyjnego.
Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia, a realizacją działań PR agencja Hill+Knowlton Strategies.
Dołącz do dyskusji: Trzecia odsłona akcji Shell „Moc okazji we wtorki i czwartki"