Sztuczki marketingowe kontra gwarancja najniższej raty w kampanii Alior Banku (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i BTL-u ruszyła kampania pożyczki gotówkowej „z gwarancją najniższej raty” oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor i Maxus.
Reklama pożyczki gotówkowej w Alior Banku zaczyna się od krytyki stosowanych przez niektóre banki sztuczek marketingowych, takich jak podawanie zaniżonego oprocentowania kredytu czy eksponowanie braku prowizji przy udzielaniu go. Spot informuje, że te wskaźniki nie podają prawdy o kosztach pożyczki w takim stopniu jak wysokość miesięcznej raty.
Dlatego Alior Bank podkreśla, że proponuje gwarancję najniższej raty pożyczki gotówkowej. Oznacza to, że jeśli klient po zaciągnięciu tej pożyczki znajdzie konkurencyjną ofertę z niższą ratą, bank zwróci mu różnicę w wysokości rat. Alior wprowadził tę ofertę jesienią ub.r.
Pożyczka i wspierająca ją kampania są skierowane do mieszkańców miast w wieku powyżej 25 lat o niskich lub średnich dochodach.
Akcja reklamowa od początku marca jest prowadzona w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TV4, TV Puls, Polsat 2, Puls 2, ATM Rozrywka, AXN, Kino Polska, Tele 5, ITV, TV6, Superstacja, Zone Reality, TVS, Polsat Sport, Polsat News, Polsat Film, TTV, TVP Seriale), internecie (bannery na największych portalach i e-mailingi odsyłające do serwisu pozyczka.aliorbank.pl), prasie (dzienniki i tygodniki ogólnopolskie) oraz oddziałach Alior Banku (plakat, ulotki i folie). Kampania obejmie też wysyłkę ponad 2,3 mln reklamowych kartek pocztowych.
Kreację reklam przygotowała agencja PZL, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, nakręcił Marek Rajca, wyreżyserował Kot Przybora, a postprodukcją zajęła się firma Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Alior Bank nie informują, jak długo potrwa ta kampania.
Dołącz do dyskusji: Sztuczki marketingowe kontra gwarancja najniższej raty w kampanii Alior Banku (wideo)