SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telepizza z Coca-Colą

Pod hasłem "Colatem Tutaniej Wychodzi" prowadzona jest letnia kampania promocyjna Telepizzy, która polega na rozszerzeniu każdego zamówienia o wartości powyżej 35 zł o 1 litr coca-coli za 2,79.

W kampanii zostaną wykorzystane materiały BTL: kupony promocyjno-reklamowe (dostarczane do mieszkań) oraz plakaty, menuboardy i hangery we wszystkich lokalach Telepizzy.

cola

Czas trwania kampanii: lipiec - sierpień 2008.

Kreację przygotowała agencja Salt & Pepper.

Dołącz do dyskusji: Telepizza z Coca-Colą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl