SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem stacji lifestylowych w 2014 roku. Polsat Food sporo zyskał

W 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Polsat Food i Domo+. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.

Udział będącego liderem kanału TVN Style w 2014 roku wyniósł 0,71 proc., po spadku względem 2013 roku o 6,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. W 2013 roku stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Trzeci był kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,52 proc. (bez zmian w porównaniu do poprzedniego roku, ale wówczas kanał zajmował drugie miejsce).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 60 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w ub.r. wyniósł 0,08 proc., a stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na ósme.

Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się praktycznie o 100 proc. do poziomu 0,00 proc. Kanał w marcu br. zakończy nadawanie, przekształcając się w stację filmową Paramount HD (więcej na ten temat).

Stacja

Wszyscy 4+

2013

2014

SHR %

SHR %

TVN Style

0,76%

0,71%

Polsat Play

0,50%

0,57%

TVN Turbo

0,52%

0,52%

Polsat Cafe

0,31%

0,35%

TLC

0,37%

0,32%

Domo+

0,09%

0,11%

kuchnia+

0,13%

0,10%

Polsat Food

0,05%

0,08%

BBC Lifestyle

0,06%

0,05%

Viacom Blink

0,01%

0,00%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zmniejszył się tutaj o 5,05 proc. i wyniósł 0,94 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,85 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 10,39 proc.

Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play (0,70 proc.; do góry o 14,75 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 100 proc. W praktyce średni dobowy udział tej stacji wyniósł 0,00 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

2013

2014

SHR %

SHR %

TVN Style

0,99%

0,94%

TVN Turbo

0,77%

0,85%

Polsat Play

0,61%

0,70%

TLC

0,54%

0,44%

Polsat Cafe

0,37%

0,38%

kuchnia+

0,11%

0,10%

Polsat Food

0,09%

0,09%

Domo+

0,10%

0,08%

BBC Lifestyle

0,10%

0,07%

Viacom Blink

0,01%

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych w 2014 roku. Polsat Food sporo zyskał

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalina
Nie dziwie się, ze Polsat Food miał aż 60-procentowy wzrost i był pierwszy pod tym względem. Teraz jest moda na gotowanie i programy o nim, a ten kanał ma bardzo interesującą ofertę pod tym względem. Nie dziwi mnie tez druga lokata Polsat Play - może to i kanał dla facetów, ale jak dla mnie ma sporo programów o uniwersalnym przekazie, nawet ja oglądam.
0 0
odpowiedź