SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu. Polsat Food z największym wzrostem

W I półroczu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, z kolei najwięcej straciła Kuchnia+.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem I półrocza 2014 roku o 1,54 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,84 proc. i wyniósł 0,55 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc., po wzroście o 6,38 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 40 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na ósme.

Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni udział w analizowanym okresie zmniejszył się bowiem o 25 proc. do poziomu 0,09 proc.

Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

I półrocze

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,65%

0,66%

Polsat Play

0,51%

0,55%

TVN Turbo

0,47%

0,50%

Polsat Cafe

0,35%

0,38%

TLC

0,38%

0,36%

Domo+

0,10%

0,13%

kuchnia+

0,12%

0,09%

Polsat Food

0,05%

0,07%

BBC Lifestyle

0,06%

0,06%

Lifetime

-

0,01%

ADVENTURE

0,00%

0,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,91 proc., po wzroście o 2,25 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,77 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 5,48 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział poszedł do góry o 9,52 proc. i wyniósł 0,69 proc.

Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 50 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,12 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (30,77 proc. do 0,09 proc.) straciła Kuchnia+.

Wirtualnemedia.pl

16-49

I półrocze

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,89%

0,91%

TVN Turbo

0,73%

0,77%

Polsat Play

0,63%

0,69%

TLC

0,50%

0,50%

Polsat Cafe

0,40%

0,41%

Domo+

0,08%

0,12%

kuchnia+

0,13%

0,09%

Polsat Food

0,08%

0,08%

BBC Lifestyle

0,09%

0,08%

Lifetime

-

0,01%

ADVENTURE

0,00%

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu. Polsat Food z największym wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jill
No i wiadć że kanaly lifestylowe Polsatu najwięcej widzów zyskują. A ten Polsat Food bardzo dobrze robiony. Większość potraw jakie ostatnio przyrządzam to właśnie gdzieś z tego kanału zaczerpnęłam. Smacznie, zdrowo, stylowo :D
0 0
odpowiedź