SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman

Bricoman, sieć hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończyła postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów. Firma do współpracy wybrała agencję Wavemaker (GroupM/WPP).

Do przetargu na dom mediowy Bricoman zaprosił w sumie 5 firm. Do finału przeszły 2 domy mediowe, a jego zwycięzcą w ocenie komisji przetargowej została firma Wavemaker. Firma nie podaje szczegółów zakończonego postępowania.

Przetarg był koordynowany i nadzorowany przez firmę audytorską Media Strategy.

Zakres przetargu obejmował planowanie i zakup mediów w kanałach offline i digital.

Bricoman nie podaje, na jak długo zawarł umowę z Wavemker.

Niedawno sieć hurtowni zakończyła przetarg na obsługę reklamową wybierając do współpracy agencję Babaloo.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl