WSL i AdAction promują studiowanie przez advergaming
Zespół AdAction opracował "Pan Da 3" - nową grę advergamingową na Facebooka dla Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Gra zostanie wykorzystana jako narzędzie promocyjne uczelni m.in. podczas targów edukacyjnych.
Zadaniem gracza jest skierowanie studentów po wpis do odpowiednich profesorów. Trzeba dopasować kolor koszulki studenta i tła, na którym stoi profesor.
Studentami kieruje się poprzez zmianę kierunków strzałek stojących na ich drodze do gabinetów profesorów. Im szybciej gracz doprowadzi daną postać do odpowiedniego miejsca, tym więcej punktów uzyska.
Po każdym poziomie gry, odpowiadającym semestrowi studiów, pojawiają się pytania quizowe dotyczące życia studenckiego i uczelni. Poprawna odpowiedź to dodatkowe punkty dla użytkownika. Odpowiedzi na pytania są ukryte pod znaczkiem "i" na każdym poziomie gry. Dzięki temu gracz może zapoznać się z działalnością uczelni, a szkoła może przekazać informacje o sobie.
Podstawowym celem gry jest pozyskanie nowych studentów poprzez zwrócenie uwagi graczy na WSL w okresie, w którym z racji zbliżającej się matury, podejmowane są decyzje o wyborze kierunku studiów. Grupę docelową stanowią uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, a także studenci WSL i innych uczelni.
Do 8 marca trwa związany z grą konkurs. Trzech graczy z najlepszymi wynikami otrzyma nagrody rzeczowe: nawigację, dysk zewnętrzny i grę planszową. Po zakończeniu konkursu gra będzie dostępna również na stronie internetowej www.wsl.com.pl i będzie przekazywana uczniom szkół średnich i studentom na różnych nośnikach informacji.
Gra dostępna jest na profilu Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu na Facebooku. Zostanie ona wykorzystana jako narzędzie promocyjne podczas targów edukacyjnych.
Autorem gry jest zespół AdAction, zajmujący się produkcją gier reklamowych oraz sprzedażą reklam w grach komputerowych na PC i konsole.
Dołącz do dyskusji: WSL i AdAction promują studiowanie przez advergaming