SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zelmer promuje się wśród sprzedawców

Pod hasłem "Niezawodnie Zwiększamy Obroty" Zelmer rozpoczyna drugą edycję programu motywacyjnego skierowanego do pracownikami sklepów AGD. Przygotowana przez agencję Data Solutions akcja ma doprowadzić do częstszego rekomendowania w punktach sprzedaży detalicznej produktów tej firmy i ich lepszej ekspozycji.

Na potrzeby drugiej edycji programu "Zelmer - Niezawodnie Zwiększamy Obroty" stworzono wielokanałową platformę komunikacji opartą o różnorodne narzędzia direct marketingu, internetu oraz marketingu mobilnego, które umożliwiają indywidualne traktowanie każdego z uczestników. Kluczowym elementem akcji jest hasłowany vortal internetowy, który oprócz zadań związanych z programem stanowi platformę wymiany doświadczeń oraz rozwoju wiedzy dla sprzedawców. Detaliści znajdą tam także elementy interaktywnej rozrywki.

zelmer

Natomiast dotychczasowa aktywność oraz preferencje uczestnika, na podstawie których następuje segmentacja detalistów biorących udział w programie, a także kreowanie kolejnych aktywności, obserwowane są dzięki platformie ekstranetowej - Direct Access to Database. Moduł ten poprzez bezpośredni dostęp do bazy danych umożliwia firmie bieżącą kontrolę przebiegu i wyników akcji.

Zadaniem programu "Zelmer - Niezawodnie Zwiększamy Obroty" jest pogłębienie pozytywnych relacji pomiędzy firmą a pracownikami sklepów, co ma doprowadzić do częstszego rekomendowania produktów tej marki i poprawy ich ekspozycji i budowy ich szybkiej dystrybucji, a także wsparcie sprzedaży wybranych, obecnych już na rynku sprzętów. Trwającą od czerwca do końca grudnia 2008 roku akcję przygotowała agencja Data Solutions.

Dołącz do dyskusji: Zelmer promuje się wśród sprzedawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl