Zmiany personalne w domu mediowym PHD
W domu mediowym PHD (OmnicomMediaGroup) od lipca br. awansowałoczterech pracowników, zaś z jedną osobą firma się rozstaje.
Po zdanym wewnętrznym egzaminie OmnicomMediaGroup na stanowiskamedia plannerów awansowali dotychczasowi junior media plannerzy:Karina Wiśniewska, Katarzyna Śleszyńska i Grzegorz Deka. Wiśniewskai Śleszyńska pracują w zespole obsługującym marki HPC (Heath andPersonal Care) koncernu Unilever, a Deka w teamie pracującym dlamarek spożywczych. Nowym junior media plannerem w tym ostatnimzespole został Jakub Klimczyk, dotychczas media buyer.
Jednocześnie PHD rozstaje się z Maciejem Piotrowskim, którydotąd jako senior media planner pracował w teamie obsługującymmarki HPC. Jego obowiązki przejęli pozostali pracownicyzespołu.
Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w domu mediowym PHD