SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZooM Advertising będzie reklamować „przyjazne innowacje” Candy Polska

Agencja ZooM Advertising wygrała przetarg na przygotowanie i realizację strategię komunikacji Candy Polska. Dla firmy przygotowała już program informacyjny „Candy – Przyjazne Innowacje”.
 

W ramach współpracy z Candy Polska, producentem i dostawcą urządzeń AGD, ZooM Advertising będzie w bieżącym roku przygotowywać i realizować dla tej firmy działania komunikacyjne z zakresu brand PR, a także działania reklamowe ATL, BTL i interactive. Ponadto agencja zajmie się dla niej opracowaniem narzędzi corporate PR oraz komunikacji wewnętrznej.

ZooM Advertising przygotowała już dla Candy Polska zintegrowany ogólnopolski program informacyjny „Candy – Przyjazne Innowacje”, którego spójność zdecydowała o powierzeniu agencji całościowego zlecenia.

Dołącz do dyskusji: ZooM Advertising będzie reklamować „przyjazne innowacje” Candy Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
truebeliver
ZooM to oszuści a z Candy tylko dla tego pracują bo żona brand managera jest współwłaścicielką agencji. To się do ABW nadaje.
0 0
odpowiedź
User
Katarzyna
A mi się wydaje, że realizują kampanie dla Candy, bo jest to dobra Agencja, ze świetnym zespołem PR. Miałam okazję współpracować z Agencją ZooM Advertising jako ich Klient i wiem, że solidnie podchodzą do współpracy z Klientami.
Pozdrawiam i wszystkim życzę takiego lojalnego podwykonawcy.
0 0
odpowiedź
User
zaq
Oby tak Candy nie zapłaciło ZooM za promocję tak jak ZooM nie płaci swoim kontrachentom!!
0 0
odpowiedź