„Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w lutym br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w kioskach i salonikach prasowych w lutym 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 276 776 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,28 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,91 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 130 834 egz., notując spadek o 8,10 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,41 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.
Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku najbardziej w zestawieniu - o 22,59 proc. i wyniosła 81 333 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,94 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.
Dołącz do dyskusji: „Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej
Ale żeś chłopie celnie trafił. GRATULACJE :)