Henryka Bochniarz i Jerzy Buzek promują Europejskie Forum Nowych Idei 2014
Wystartowała druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei (EFNI). Ten międzynarodowy kongres środowisk biznesowych promowany będzie w telewizji, stacjach radiowych, prasie ogólnopolskiej, internecie oraz na billboardach. Tegoroczne hasło przewodnie kampanii brzmi: „Na trzy dni świat się zatrzyma! W Sopocie”.
W kampanii reklamowej wyemitowane zostaną 15-sekundowe spoty telewizyjne, 30-sekundowe spoty radiowe, różne formaty internetowe oraz kreacje prasowe.
Ogłoszenia reklamowe pojawią się w mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych i opiniotwórczych, w tym m.in. w TVP Info, Dzienniku Gazecie Prawnej, Gazecie Giełdy Parkiet, Newsweek, Bloomberg BusinessWeek Polska, Warsaw Business Journal Observer, miesięczniku Forbes, ThinkTank, Liberté, serwisach Onet oraz Biznes.pl, a także w stacjach radiowych: PiN i TOK FM.
Kampania obecna będzie również na warszawskich billboardach, rozmieszczonych w okolicy głównych centrów biznesowych miasta. Działania zakończą się w drugiej połowie września br.
Kreację przygotowała agencja WALK Creative.
Dołącz do dyskusji: Henryka Bochniarz i Jerzy Buzek promują Europejskie Forum Nowych Idei 2014