SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet IHG dla Mindshare

Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla międzynarodowej sieci hotelowej InterContinental Hotels Groups (IHG).

W finałowej rozgrywce przetargu na warty 80 milionów funtów globalny budżet medialny IHG, Mindshare (należący do holdingu WPP Group) pokonał dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).

Wcześniej z rywalizacji wycofał się dom mediowy MPG (Havas Media). a wyeliminowany z niej został Carat (Aegis Group), który do tej pory obsługiwał w Europie budżet należących do sieci marek Crowne Plaza, Holiday Inn oraz Express by Holiday Inn.

IHG twierdzi, że na całym świecie dysponuje większą liczbą pokoi dla gości niż jakakolwiek inna firma hotelowa. Do grupy należy 4,1 tysiąca hoteli z liczbą ponad 600 tysięcy pokoi.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet IHG dla Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl