Medialny budżet IHG dla Mindshare
Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla międzynarodowej sieci hotelowej InterContinental Hotels Groups (IHG).
W finałowej rozgrywce przetargu na warty 80 milionów funtów globalny budżet medialny IHG, Mindshare (należący do holdingu WPP Group) pokonał dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).
Wcześniej z rywalizacji wycofał się dom mediowy MPG (Havas Media). a wyeliminowany z niej został Carat (Aegis Group), który do tej pory obsługiwał w Europie budżet należących do sieci marek Crowne Plaza, Holiday Inn oraz Express by Holiday Inn.
IHG twierdzi, że na całym świecie dysponuje większą liczbą pokoi dla gości niż jakakolwiek inna firma hotelowa. Do grupy należy 4,1 tysiąca hoteli z liczbą ponad 600 tysięcy pokoi.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet IHG dla Mindshare