SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” z największym spadkiem

W marcu 2015 roku większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”.

Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w marcu 2015 roku wyniosła 144 435 egz. Było to o 3,67 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy zwiększył się o 6,39 proc. do 123 443 egz. Tytuł ten przed rokiem był trzeci.

Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła „Polityka” (Polityka). Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. zmniejszyła się o 1,30 proc. i wyniosła 116 345 egz.

Tuż za podium znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 75 697 egz., po spadku o 6,92 proc.

Oczko niżej uplasował się tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), który zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 17,47 proc. do 53 195 egz.

Z kolei największy wzrost w marcu br., wynoszący 17,26 proc. do 18 855 egz., miał plasujący się  na ósmej pozycji „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny).

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Gość Niedzielny

208 704

144 435

144 435

200 123

149 944

149 944

Newsweek Polska

184 505

123 555

123 443

175 950

116 033

116 033

Polityka

170 551

116 377

116 345

170 500

117 909

117 879

W Sieci

150 904

75 697

75 697

171 972

81 329

81 329

Tygodnik Do Rzeczy

121 559

62 120

53 195

153 194

73 384

64 459

Wprost

126 289

113 288

44 702

123 749

117 638

47 189

Gazeta Polska

105 818

36 624

36 151

128 257

43 473

42 809

Tygodnik Powszechny

39 300

19 255

18 855

34 200

16 487

16 079

Przegląd

51 000

17 069

17 069

51 000

18 374

18 374

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

466 810

292 073

292 073

490 116

306 973

306 973

W marcu br. w porównaniu do lutego br. większość tygodników opinii zanotowało wzrosty. Najwięcej zyskał „Newsweek” (11,31 proc.), a najwięcej stracił „Wprost” (AWR „Wprost”; 34,41 proc.). Spadek ten to głównie skutek publikacji o Kamilu Durczoku, które wywindowały sprzedaż dwóch wydań magazynu w lutym (dowiedz się więcej).

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

marzec

luty

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Gość Niedzielny

208 704

144 435

144 435

207 926

140 802

140 802

Newsweek Polska

184 505

123 555

123 443

165 455

110 896

110 896

Polityka

170 551

116 377

116 345

168 250

115 496

115 496

W Sieci

150 904

75 697

75 697

157 093

74 994

74 994

Tygodnik Do Rzeczy

121 559

62 120

53 195

124 730

61 281

52 356

Wprost

126 289

113 288

44 702

134 979

137 042

68 152

Gazeta Polska

105 818

36 624

36 151

109 758

37 358

36 844

Tygodnik Powszechny

39 300

19 255

18 855

40 125

18 386

17 974

Przegląd

51 000

17 069

17 069

51 000

16 883

16 883

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

466 810

292 073

292 073

468 810

303 234

303 234

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” wyprzedził „Politykę”. „Do Rzeczy” z największym spadkiem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zac
czy PO naprawde ma az 116tys członkow?
0 0
odpowiedź
User
ekspert
brawo dO rZECZY i Wprost ;)
0 0
odpowiedź
User
Newsweek jak zwykle
cudownie monotematyczny.
0 0
odpowiedź