Nośniki indoorowe sieci Klepierre w ofercie AMS
Firma reklamy zewnętrznej AMS została wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską i Rybnik.
AMS dostarcza reklamę i autorski kontent Cityinfo w centrach handlowych, m.in. w sieci Nhood (wcześniej Ceetrus), gdzie funkcjonują hipermarkety Auchan. Obecnie oferta firmy obejmuje już 36 obiektów w największych aglomeracjach, a dzięki współpracy z Klepierre do portfolio AMS trafiły warszawska galeria Sadyba Best Mall oraz centra handlowe Plaza w Lublinie, Rybniku, Sosnowcu i Rudzie Śląskiej.
- Dzięki możliwościom DOOH czekamy na konsumenta w punktach styku, w czasie podejmowania decyzji zakupowych - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu AMS. - Digitalowe nośniki AMS spełniają zarówno rolę informacyjną, dostarczając konsumentom przydatnych wskazówek w ramach autorskiego kontentu Cityinfo, jak również kanału komunikacji marketingowej, pobudzając pozytywne skojarzenia i emocje związane z marką i wpływając na wybory konsumenckie - dodaje.
AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców na przystankach, w galeriach handlowych oraz podczas korzystania z bankomatów i oglądania kanałów wideo out-of-home w klubach fitness i w autobusach w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Nośniki indoorowe sieci Klepierre w ofercie AMS