SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy seniorski team w kreacji Publicis Worldwide Poland

Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski. 

Mateusz Michalczyk, obejmujący rolę senior art director, oraz Krystian Wojtkowski, nowy senior copywriter, to laureaci nagród KTR, Effie, Mixx Awards oraz Young Creatives. Dołączają do zespołu Tomka Ziemiańskiego, associate creative director & culture leada. Ich praca będzie opierać się na najnowszych trendach kulturowych i technologicznych, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów agencji.

- Jaramy się sieciowym charakterem agencji oraz jej reklamowym heritage’em. Jeśli jednak mielibyśmy podkreślić tylko jedną rzecz, która nas najbardziej cieszy. To jest nią to, że znaleźliśmy potwierdzenie tego, co wcześniej słyszeliśmy na mieście o Publicis Worldwide. Czyli, że jest to zdrowe środowisko pracy – podkreślają Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.

Krystian Wojtkowski, przed dołączeniem do Publicis Worldwide, zdobywał doświadczenie w agencjach Przestrzeń, czy GoldenSubmarine. W ostatnich latach realizował projekty dla takich marek jak Decathlon, Revolut, Hardmade, Uber, Frisco, Nałęczowianka, Żabka Nano, o.b. Dolce Gusto.

Z kolei Mateusz Michalczyk, po pracy w 180heartbeats + JUNG v MATT jako Head of Design, przeszedł do Przestrzeni. W ciągu 8 lat pracy w agencjach, realizował projekty dla takich marek jak Burger King, biżuteria Yes, Betclic, Decathlon, Frisco, Uber czy Revolut.

Dołącz do dyskusji: Nowy seniorski team w kreacji Publicis Worldwide Poland

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wow
Jaramy się sieciowym charakterem agencji oraz jej reklamowym heritage’em xDDDDD
odpowiedź
User
pytia
Co to jest "team kreatywny"?
odpowiedź
User
twój ekant
Jaramy się sieciowym charakterem agencji oraz jej reklamowym heritage’em xDDDDD


Coś trzeba było do notki prasowej napisać, i tak lepiej niż sieciowo-stockowe "Naszym celem jest głębokie poszerzenie kompetencji kreatywnych naszego zespołu w celu bla blaa"
odpowiedź