SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Myśl pożyczeniowo” w reklamach PKO Banku Polskiego (wideo)

PKO Bank Polski realizuje kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, pod hasłem „Myśl pożyczeniowo”, przygotowały firmy marketingowe Artegence i Havas Media.

Reklamy z kampanii podkreślają, że pożyczkę gotówkową w PKO Banku Polskim można wziąć przez internet - w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie iPKO, samodzielnie lub ze zdalną pomocą pracowników banku.

Promowaną pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel, spłatę rozłożyć nawet na 24 rat i skorzystać z ubezpieczenia (np. na wypadek utraty pracy). PKO BP nie pobiera prowizji za udzielenie pożyczki, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 7,45 proc.

 

Działania reklamowe zaczęły się 22 marca i potrwają do 9 maja. Obejmują telewizję (stacje ogólnopolskie i lokalne), internet, radio (rozgłośnie ogólnopolskie), outdoor oraz BTL (maski bankomatowe i oczekiwacze w placówkach).

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Artegence, w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe PKO BP w mediach pozainternetowych wyniosły 84,4 mln zł, o 35,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Myśl pożyczeniowo” w reklamach PKO Banku Polskiego (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl