Polska Press Grupa uruchomiła serwis StrefaAgro.pl
Polska Press Grupa uruchomiła serwis internetowy StrefaAgro.pl skierowany do rolników i osób zainteresowanych nowoczesną wsią. To kolejna po Strefabiznesu.pl tematyczna witryna spółki.
W serwisie StrefaAgro.pl znaleźć można newsy i porady o dopłatach, produkcji roślinnej i zwierzęcej, wystawach, targach i pokazach, a także informacje na temat zmian zachodzących na terenach wiejskich oraz codziennym życiu społeczności lokalnych. Każdy z dzienników regionalnych Polska Press Grupy prowadzi własną, lokalną wersję serwisu.
- Stawiamy na rozszerzanie kategorii tematycznych oraz naszego zasięgu. Uważamy, że tematyka rolna to doskonała przestrzeń dla rozwoju treści, a przede wszystkim biznesu - mówi Tomasz Krawczyk, dyrektor działu rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy.
Szefem projektu jest Grzegorz Zajączkowski, redaktorem centralnym - Agata Wodzień (oboje z „Gazety Pomorskiej”). Za wdrożenie serwisu odpowiadała również Oliwia Piotrowska z działu rozwoju redakcyjnego. Witryna została zbudowana przez zespół technologiczny pionu Internet Polska Press Grupy. Projekt graficzny opracował Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny spółki.
Serwis internetowy strefaAgro.pl jest związany z bezpłatnym dodatkiem „Strefa Agro” ukazującym się od 19 marca br. z dziennikami regionalnymi Polska Press Grupy. Najbliższy numer magazynu ukaże się 25 czerwca br.
29 czerwca ruszy kampania promocyjna serwisu, która będzie realizowana w mediach Polska Press Grupy. Akcja przygotowana została przez centralny dział kreacji oraz przez marketing centralny. Kampania będzie realizowana przy współpracy z działami marketingu oddziałów Polska Press Grupy.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy internetowe Polska Press Grupy odwiedziło 9,02 mln użytkowników, którzy wygenerowali 325 mln odsłon krajowych (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa uruchomiła serwis StrefaAgro.pl