San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check 2008
Agencja reklamowa San Markos, dom mediowy MediaCom Warszawa i agencja interaktywna 180heartbeats zwycięzcami w trzeciej edycji badania satysfakcji klientów Smile Check.
Wśród agencji reklamowych najlepiej oceniono San Markos. Kolejne miejsca zajęły: Draftfcb+Ad Fabrika, Change Communications, Communication Unlimited, PZL, Agencja Reklamowa S4, Brain, Max Arpp, Martis, GPD Advertising.
Najlepiej ocenionym domem mediowym został MediaCom Warszawa. Kolejne miejsca zajęły: Macroscope OMD, U2 Media, MPG, Media Concept, Mediaedge:cia, ZenithOptimedia, MediaVest, Guideline/Maxus, Initiative Media Warszawa.
Wśród agencji interaktywnych zwyciężyła 180heartbeats. Za nią był Tribal DDB i Hypermedia.
W tegorocznym Smile Check, badaniu miesięcznika Press, wzięły udział 54 firmy (29 agencji reklamowych, 17 domów mediowych i 8 agencji interaktywnych).
Dołącz do dyskusji: San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check 2008