SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check 2008

Agencja reklamowa San Markos, dom mediowy MediaCom Warszawa i agencja interaktywna 180heartbeats zwycięzcami w trzeciej edycji badania satysfakcji klientów Smile Check.

Wśród agencji reklamowych najlepiej oceniono San Markos. Kolejne miejsca zajęły: Draftfcb+Ad Fabrika, Change Communications, Communication Unlimited, PZL, Agencja Reklamowa S4, Brain, Max Arpp, Martis, GPD Advertising.

Najlepiej ocenionym domem mediowym został MediaCom Warszawa. Kolejne miejsca zajęły: Macroscope OMD, U2 Media, MPG, Media Concept, Mediaedge:cia, ZenithOptimedia, MediaVest, Guideline/Maxus, Initiative Media Warszawa.

Wśród agencji interaktywnych zwyciężyła 180heartbeats. Za nią był Tribal DDB i Hypermedia.

W tegorocznym Smile Check, badaniu miesięcznika Press, wzięły udział 54 firmy (29 agencji reklamowych, 17 domów mediowych i 8 agencji interaktywnych).

Dołącz do dyskusji: San Markos, MediaCom i 180heartbeats laureatami badania Smile Check 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl