Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy
Honda Europe rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną w Europie. Do współpracy wybrała japońską agencję Hakuhodo.
Honda Europe podpisze umowę z Hakuhodo na okres trzech lat. Agencja będzie odpowiadać za obsługę strategiczno-reklamową firmy na większości europejskich rynków. Choć kontraktu jeszcze nie podpisano, agencja już została poinformowana o decyzji tego producenta samochodów.
Hakuhodo pokonała w przetargu takie agencje, jak Mcgarrybowen, Joint i Wieden+Kennedy London. Z tą ostatnią agencją Honda będzie kontynuować współpracę przy takich projektach, jak np. sponsoring Channel 4.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że niepewność Brexitu zmusiła koncern Honda do wyboru agencji o silniejszej pozycji w Europie, niż londyńskie agencje Wieden+Kennedy, Mcgarrybowen czy Joint. Hakuhodo, które ma dominującą pozycję w rejonie APAC, ma też swoje biura w Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy