Boschmeni i „Supermoc w Twoim domu” w kampanii odkurzaczy Bosch ProPower (wideo)
Od 15 marca trwa kolejna odsłona kampanii reklamującej odkurzaczy ProPower marki Bosch pod hasłem „Supermoc w Twoim domu”. Akcję przygotowały i realizują agencje Insignia, 3M Projekt oraz dom mediowy Mediacom Warszawa.
W kampanii Bosch ProPower emitowany jest spot telewizyjny znany z poprzedniej odsłony akcji, który w zabawny sposób podkreśla moc tego odkurzacza: posługujący się nim mężczyzna potężnieje w oczach swojej żony i syna. W reklamie dodano informacja, że urządzenie zostało wzbogacone o turboszczotkę.
Spot jest pokazywany w największych kanałach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP1, TVP 2) oraz serwisach wideo/VoD. Zaplanowano emisje o intensywności 1000 GRP.
W internecie kampania obejmuje interaktywne reklamy i bannery w najpopularniejszych serwisach, promocje na porównywarkach cenowych oraz pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Przygotowano też virale z hipsterami i góralami wcielającymi się w Boschmenów. Natomiast w serwisach społecznościowych organizowany jest konkurs, w którym do wygrania będą odkurzacze Bosch ProPower.
Akcja obejmuje również prasę (magazyny wnętrzarskie i poradnikowe) oraz materiały POS w sklepach (naklejki, zawieszki, standy i dywaniki promujące nie tylko Bosch ProPower, lecz również inne odkurzacze marki Bosch: ProSilence, ProParquet i ProAnimal).
Działania zaplanowano na 8 tygodni. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się firma Prime Movers, a virale internetowe przygotowała agencja Insignia, która odpowiada też za aktywności w mediach społecznościowych. Kreację materiałów POS wykonała agencja 3M Projekt, a za media zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Boschmeni i „Supermoc w Twoim domu” w kampanii odkurzaczy Bosch ProPower (wideo)
https://www.youtube.com/watch?v=-3PV_w0fP2I oraz https://www.youtube.com/watch?v=pbRobUaQm58