SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziennik „Metro” każdego dnia dla innej grupy czytelników, chce pozyskać więcej reklam

Od lutego bezpłatny dziennik „Metro” (Agora) zmieni model swojej dystrybucji - będzie trafiał w różne dni do wybranych grup odbiorców. - To odpowiedź na potrzeby reklamodawców - wyjaśnia wydawca.

Poniedziałkowe wydanie „Metra” jest kierowane przede wszystkim do ludzi młodych, uczących się lub rozpoczynających karierę. Aby gazeta trafiła do tej grupy 89 proc. nakładu będzie kolportowane w centrach miast, w okolicach uczelni i kampusów.

We wtorek i w środę dziennik będzie rozdawany głównie w okolicach biurowców, banków i centrów biznesowych. Wydawca chce w ten sposób umożliwić reklamodawcom dotarcie do  kobiet i mężczyzn w wieku 30+, którzy dobrze zarabiają, posiadają dzieci lub planują założenie rodziny. Do tej grupy ma trafić 70 proc. nakładu dziennika.

Formuła czwartkowych i piątkowych wydań „Metra” w nowym modelu dystrybucji nie ulegnie zmianie. Kolportaż egzemplarzy gazety obejmie swoim zasięgiem różne miejsca w miastach.

>>> „Metro” promuje wydania papierowe i cyfrowe. “Łączy nas wiele”

- Wprowadzany przez „Metro” model to nowy sposób myślenia o dystrybucji bezpłatnej, ogólnopolskiej prasy codziennej i jednocześnie nowatorska metoda dotarcia do atrakcyjnych grup celowych. Oddajemy w ręce reklamodawców kompleksową ofertę zapewniającą skuteczne profilowanie kampanii reklamowych - wyjaśnia wprowadzenie zmian w modelu dystrybucji Joanna Garbaczewska, wydawca „Metra”.

Garbaczewska podkreśla, że ewolucja modelu dystrybucji „Metra” jest naturalną konsekwencją rozwoju marki. - Ważnym etapem tego rozwoju było wprowadzenie na rynek we wrześniu 2013 dobrze przyjętego przez czytelników bezpłatnego magazynu dla kobiet „Metro na szpilkach”, z targetowaną dystrybucją w okolicach galerii i centrów handlowych - przypomina.

Wydawca planuje udostępnienie kolejnych aplikacji z cyfrowym wydaniem „Metra”. Czytelnicy dziennika mogą obecnie korzystać z e-wydania gazety oraz z aplikacji „Dziennik Metro” dla systemu Windows 8. Mogą też czytać wydania cyfrowe magazynu „Metro na szpilkach”, dostępne na smartfony, tablety, komputery i e-czytniki.

Z danych ZKDP wynika, że średnie bezpłatne rozpowszechnianie „Metra” w sierpniu ub.r. wyniosło 247 990 egz.

Dołącz do dyskusji: Dziennik „Metro” każdego dnia dla innej grupy czytelników, chce pozyskać więcej reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Co by nie było - ten szajs i tak nie nadaje się do czytania
0 0
odpowiedź