Ingenious Bid Manager - narzędzie do kampanii e-marketingowych od Ingenious Technologies
Firma Ingenious Technologies Polska wprowadza na rynek Ingenious Bid Manager - autorskie rozwiązanie dla kampanii e-marketingowych, umożliwiające automatyzację działań reklamowych w obszarze SEA (Search Engine Advertising).
W oparciu o wcześniej zdefiniowanie strategie, które można określić także na najniższym poziomie (słowo kluczowe), Ingenious Big Manager ma pozwalać na skuteczniejsze zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce, identyfikując i poprawiając ich słabe parametry. Twórcy narzędzia zapewniają, że dzięki niemu koszt konwersji można obniżyć średnio o 30%.
Oprócz możliwości automatyzacji działań i ich analizy, Ingenious Bid Manager umożliwia analizowanie i badanie ścieżek konwersji oraz mierzenie i optymalizację wielu ich rodzajów. Narzędzie oferuje również dostęp do konkurencyjnych reklam i sugerowanych tekstów reklamowych.
Z kolei dzięki integralności z Ingenious. track, Ingenios Bid Manager można połączyć z informacjami z kampanii prowadzonych w innych kanałach (multichannel marketing).
Dołącz do dyskusji: Ingenious Bid Manager - narzędzie do kampanii e-marketingowych od Ingenious Technologies