„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół
W maju br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Mam Ogród”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press) w maju 2016 roku wyniosła 111 615 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zwiększyła się ona o 8,72 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadł „Działkowiec” (Działkowiec). Jego wynik uplasował się na poziomie 107 070 egz., po wzroście o 3,54 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do magazynu „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,11 proc. do 80 756 egz.
Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. na poziomie 43 850 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 34,78 proc. Miesięcznik ten w maju ub.r. był czwarty.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Mam Ogród |
160 000 |
111 615 |
111 615 |
150 000 |
102 667 |
102 667 |
8,72% |
Działkowiec |
170 000 |
107 070 |
107 070 |
172 750 |
103 414 |
103 414 |
3,54% |
Przepis na Ogród |
143 500 |
80 756 |
80 756 |
174 950 |
95 135 |
95 135 |
-15,11% |
Mój Ogródek |
90 910 |
46 476 |
46 476 |
113 850 |
52 032 |
52 032 |
-10,68% |
Mój Piękny Ogród |
90 000 |
43 850 |
43 850 |
120 000 |
67 238 |
67 238 |
-34,78% |
Magnolia |
77 000 |
37 303 |
37 301 |
78 000 |
36 824 |
36 822 |
1,30% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 609 |
2 520 |
8 000 |
2 940 |
2 849 |
-11,55% |
W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Mam Ogród” - było to 16,05 proc. Największy spadek, wynoszący 24,68 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Mój Piękny Ogród”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Mam Ogród |
160 000 |
111 615 |
111 615 |
163 000 |
96 175 |
96 175 |
16,05% |
Działkowiec |
170 000 |
107 070 |
107 070 |
169 220 |
110 326 |
110 326 |
-2,95% |
Przepis na Ogród |
143 500 |
80 756 |
80 756 |
145 500 |
82 894 |
82 894 |
-2,58% |
Mój Ogródek |
90 910 |
46 476 |
46 476 |
90 850 |
50 081 |
50 081 |
-7,20% |
Mój Piękny Ogród |
90 000 |
43 850 |
43 850 |
107 500 |
58 219 |
58 219 |
-24,68% |
Magnolia |
77 000 |
37 303 |
37 301 |
84 000 |
35 358 |
35 358 |
5,50% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 609 |
2 520 |
8 000 |
2 707 |
2 595 |
-2,89% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół