SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół

W maju br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Mam Ogród”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press) w maju 2016 roku wyniosła 111 615 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zwiększyła się ona o 8,72 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadł „Działkowiec” (Działkowiec). Jego wynik uplasował się na poziomie 107 070 egz., po wzroście o 3,54 proc.

Ostatnia pozycja na podium należała do magazynu „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,11 proc. do 80 756 egz.

Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. na poziomie 43 850 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 34,78 proc. Miesięcznik ten w maju ub.r. był czwarty.

Wirtualnemedia.pl

maj

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Mam Ogród

160 000

111 615

111 615

150 000

102 667

102 667

8,72%

Działkowiec

170 000

107 070

107 070

172 750

103 414

103 414

3,54%

Przepis na Ogród

143 500

80 756

80 756

174 950

95 135

95 135

-15,11%

Mój Ogródek

90 910

46 476

46 476

113 850

52 032

52 032

-10,68%

Mój Piękny Ogród

90 000

43 850

43 850

120 000

67 238

67 238

-34,78%

Magnolia

77 000

37 303

37 301

78 000

36 824

36 822

1,30%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 609

2 520

8 000

2 940

2 849

-11,55%

W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Mam Ogród” - było to 16,05 proc. Największy spadek, wynoszący 24,68 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Mój Piękny Ogród”.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

maj

kwiecień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Mam Ogród

160 000

111 615

111 615

163 000

96 175

96 175

16,05%

Działkowiec

170 000

107 070

107 070

169 220

110 326

110 326

-2,95%

Przepis na Ogród

143 500

80 756

80 756

145 500

82 894

82 894

-2,58%

Mój Ogródek

90 910

46 476

46 476

90 850

50 081

50 081

-7,20%

Mój Piękny Ogród

90 000

43 850

43 850

107 500

58 219

58 219

-24,68%

Magnolia

77 000

37 303

37 301

84 000

35 358

35 358

5,50%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 609

2 520

8 000

2 707

2 595

-2,89%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl