Marcin Olszewski: z Amnet Polska na dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska
Marcin Olszewski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Wcześniej pracował m.in. w Amnet Polska i ARBOinteractive.
Do głównych zadań Marcina Olszewskiego należy realizacja strategii oraz koordynacja działań zmierzających do maksymalizacji przychodów ze sprzedaży programatycznej, a także zarządzanie operacyjne sprzedażą - w tym kontakty z dostawcami technologii, agencjami, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.
- Konieczność posiadania dobrej oferty programmatic jest dziś bezdyskusyjna. Klienci nie wyobrażają już sobie działań, które nie uwzględniałyby takiego modelu zakupu mediów, stąd zatrudnienie Marcina traktujemy jako inwestycję w budowanie naszych kompetencji w zakresie programmatic buying - tłumaczy Mariusz Wąsiński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży Media Impact Polska.
Poprzednio Marcin Olszewski pracował w agencji Amnet Polska (należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska), przez trzy lata pełniąc funkcję dyrektora obsługi klientów. Wcześniej przez 6 lat związany był z grupą ARBOinteractive (obecnie Goldbach Media Group), gdzie m.in. współtworzył sieć internetowej reklamy wideo V2Media - zarówno w Polsce, jak też Rosji, Czechach i Rumunii.
Dołącz do dyskusji: Marcin Olszewski: z Amnet Polska na dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska