SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RASP: sprzedaż „Newsweek Polska” nie zmalała w marcu, 75 tys. egz. numeru wielkanocnego

Według danych własnych Ringier Axel Springer Polska w marcu br. średnia sprzedaż wersji drukowanej i e-wydań „Newsweek Polska” wyniosła 67,3 tys., tyle samo co lutym. Natomiast numer w tygodniu wielkanocnym sprzedał się w ponad 75 tys. egz.

- Redakcja „Newsweeka” w niełatwym czasie, nie zwalnia tempa i wspiera czytelników w dostępie do aktualnych i ważnych informacji - ostatnie dni i tygodnie pokazują jak ważne jest dobre dziennikarstwo oraz wiarygodność prasy jako medium. Dzięki szybkiej reakcji, stałemu monitorowaniu i skierowaniu nakładu do dynamicznie zmieniającej się sieci sprzedaży, nasze tytuły są dostępne tam, gdzie pojawiają się ich czytelnicy - komentuje Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego Ringier Axel Springer Polska.

Według danych ZKDP w lutym br. średnia sprzedaż ogółem „Newsweek Polska” wynosiła 67 280 egz., po spadku o 13,8 proc. rok do roku i o 0,6 proc. w porównaniu do stycznia br.

Ringier Axel Springer Polska nie podał danych o sprzedaży innych swoich tytułów prasowych w marcu.

W połowie marca wiele punktów sprzedaży pracy zostało zamkniętych wraz ze wstrzymaniem handlu stacjonarnego (z wyjątkiem sklepów spożywczych). Co prawda Izba Wydawców Prasy szybko uzyskała z kancelarii premiera potwierdzenie, że kioski i saloniki prasowe nadal mogą być otwarte, ale właściciele wielu takich punktów zdecydowali się je zamknąć z powodu dużo mniejszej liczby osób na ulicach i w centrach handlowych.

W środę Agora poinformowała, że po 9 marca średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” zmalała o niecałe 10 proc. w porównaniu z poprzedzającym okresem. Firma podkreśliła, że zwiększyła o prawie 2 tys. liczbę punktów sprzedaży, w których dostępny jest dziennik (są to m.in. sklepy spożywcze, stacje benzynowe i placówki Poczty Polskiej), oraz podniosła jego nakład.

Z kolei Ringier Axel Springer rozwijał w ostatnich tygodniach ofertę subskrypcyjną serwisów Newsweek.pl i Forbes.pl. Pod koniec marca wprowadzono promocję, w której przy zakupie otrzymuje się kody wybranych filmów VOD.pl, a w zeszłym tygodniu dodano opcję z dostępem do platformy streamingowej Tidal.

Dołącz do dyskusji: RASP: sprzedaż „Newsweek Polska” nie zmalała w marcu, 75 tys. egz. numeru wielkanocnego

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blablabla
rozmowa kontrolowana rozmowa sponsorowana...
0 0
odpowiedź
User
Ania
tego nie da sie czytac
0 0
odpowiedź
User
Ładny Pan
Co ten Biegluk opowiada takie banały i bzdety?
0 0
odpowiedź