SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tańsze reklamy w TVN, najdrożej przy „Kuchennych rewolucjach” i „Azja Express”

W cenniku reklamowym TVN na październik przy większości produkcji spoty są tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy najwięcej muszą zapłacić za obecność przy „Kuchennych Rewolucjach” i programie „Azja Express”.

W październiku najwięcej kosztuje reklama przy czwartkowym kulinarnym show z udziałem Magdy Gessler  „Kuchenne Rewolucje” -  57,2 tys. zł netto (dla spotu 30-sek., cena bez rabatu). To 1,4 tys. zł mniej niż rok temu. Nieznacznie mniej kosztuje emisja reklamy przy programie „Azja Express” - 56,9 tys. zł.

Na zbliżonym poziomie są też ceny spotów przy niedzielnym show „Masterchef” - 53,2 tys. zł (wobec 54,1 tys. zł w ub.r.) i sobotnim „Mam talent” - 54,5 tys. zł (w ub.r. 55,8 tys. zł).

Za obecność reklamową przy programie „Top model” marketerzy zapłacą 45,4 tys. zł (52,3 tys. zł rok temu), 33,8 tys. zł przy „Kuba Wojewódzki” (28,9 tys. zł w ub.r.), 26 tys. zł przy programie „Ugotowani” (w ub.r. 29,8 tys. zł) i nawet 41,3 tys. zł przy „Uwadze” (w ub.r. 37,6 tys. zł).

Spośród pokazywanych w TVN seriali najdroższą reklamowo produkcją jest tradycyjnie „Na wspólnej” - reklama przy nim kosztuje 45,5 tys. zł (wobec 51,8 tys. zł przed rokiem). Niewiele mniej kosztują spoty przy serialu „Na noże” - 42,7 tys. zł i „Druga szansa” - 42,4 tys. zł. Z kolei cena spotu przy „Singielce” wynosi 24,7 tys. zł (22,5 tys. zł w ub.r.).

Za spot przy „Faktach” trzeba zapłacić 50,8 tys. zł w niedziele i 49,2 tys. zł w dni robocze ( w ub.r. odpowiednio 57,2 tys. zł i 51,8 tys. zł). Reklama przy wieczornym serwisie sportowym to wydatek rzędu 42,7 tys. zł w niedziele (w ub.r. 44,8 tys. zł)i 40,6 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 42,5 tys. zł). Z kolei reklama przy prognozie pogody kosztuje 40,2 tys. zł w niedziele (36,3 tys. zł rok temu) i 37,7 tys. zł w dni robocze (37,6 tys. zł w ub.r.).

Z cennika TVN wynika, że w październiku stacja rozpocznie emisję zapowiadanego na wrzesień, ale wstrzymanego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-przesuwa-slub-od-pierwszego-wejrzenia-na-pazdziernik-program-zbyt-kontrowersyjny. Będzie on pokazywany w poniedziałkowe wieczory, począwszy od 3 października. Spot przy tej produkcji kosztuje 35,3 tys. zł.

TVN Media jest drugim z głównych brokerów reklamy telewizyjnej, który opublikował cennik reklam na październik, w zeszłym tygodniu swoją ofertę przedstawiło Biuro Reklamy TVP.

Dołącz do dyskusji: Tańsze reklamy w TVN, najdrożej przy „Kuchennych rewolucjach” i „Azja Express”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MT
Oj cieńko!
odpowiedź
User
azja syn tuchajbeja
wyrzucone w błoto pieniadze
odpowiedź