SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki TV na minusie. „Super TV” stracił najwięcej

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 337 363 egz. Była ona o 11,61 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 657 egz., po spadku o 9,30 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 153 023 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 26,52 proc.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w kwietniu br. wynoszącym 129 748 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 32,72 proc.

Warto dodać, że „Telemax” od wydania, które się ukazało 31 marca ub.r., przeszedł z cyklu tygodniowego na dwutygodniowy, a „Super TV” - od numeru z 7 kwietnia ub.r. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w kwietniu 2015 roku na poziomie 49 591 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 19,78 proc.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

499 925

337 363

337 363

574 997

381 694

381 694

TV14

304 923

190 657

190 657

357 485

210 210

210 210

Tele Max

237 457

153 023

153 023

314 928

208 256

208 256

Super TV

239 949

129 748

129 748

302 166

192 854

192 854

Ekran TV

94 889

49 591

49 591

111 620

61 819

61 819

* tytuł ukazywał się jako tygodnik

W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 9,95 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

499 925

337 363

337 363

526 557

361 898

361 898

TV14

304 923

190 657

190 657

324 950

211 722

211 722

Tele Max

237 457

153 023

153 023

256 615

160 076

160 076

Super TV

239 949

129 748

129 748

249 948

139 266

139 266

Ekran TV

94 889

49 591

49 591

95 530

54 177

54 177


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki TV na minusie. „Super TV” stracił najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Dobry dyrektor wydawniczy to podstawa! Wtedy zarząd może spać spokojnie...
0 0
odpowiedź
User
miki
A wszystko dzięki znakomitym decyzjom strategicznym menedżerów segmentu TV :D
0 0
odpowiedź