Wszystkie tygodniki TV straciły w 2010 r.
W 2010 roku wszystkie tygodniki z programem zanotowały spadki sprzedaży względem 2009 roku. Najwięcej stracił “Tele Max”, a liderem pozostaje “Tele Tydzień”. Wśród dwutygodników wzrosty zanotowały dwa z trzech pism: “Tele Świat” i “Ekran TV”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem liderującego zestawieniu “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosło 1 074 155 egz., czyli o 7 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 464 435 egz. (spadek o 6,3 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 228 499 egz., notując spadek o 22,2 proc.
Najwięcej stracił jednak czwarty w rankingu tygodnik “Tele Max” (Bauer), którego wynik sprzedażowy w ub.r. zmalał względem 2009 roku o 22,5 proc. do 218 291 egz. Niewiele mniejszy spadek zanotował kolejny w zestawieniu magazyn “Super TV”. Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem spadło bowiem o 22,3 proc. do 214 349 egz.
Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w 2010 roku było o 12,3 proc. niższe niż rok wcześniej.
Tygodniki | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Tydzień | 1 074 155 | 1 155 617 |
To & Owo | 464 435 | 495 654 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 228 499 | 293 687 |
Tele Max | 218 291 | 281 685 |
Super TV | 214 349 | 275 913 |
Program TV | 142 572 | 158 181 |
Imperium TV | 114 092 | 141 357 |
Teleprogramy | 42 455 | 48 759 |
Najpopularniejszym dwutygodnikiem z programem TV w ub.r. był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 365 707 egz., czyli o 44 proc. więcej niż w 2009 roku. “Tele Świat” z tygodnika w dwutygodnik przekształcony został w wrześniu 2009 roku.
Pozycję wicelidera zajął magazyn “TV 14” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 211 581 egz., notując jako jedyny spadek wśród dwutygodników, wynoszący 25,7 proc. Tytuł ten zadebiutował na rynku we wrześniu 2009 roku.
Trzeci był magazyn “Ekran TV” (Press-Media), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w 2010 roku wyniosło 77 285 egz. i było wyższe o 47,6 proc. niż rok wcześniej. Magazyn ten dwutygodnikiem został w grudniu 2009 roku. Wcześniej był tygodnikiem.
Dwutygodniki | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Świat* | 365 707 | 253 947 |
TV14 | 211 581 | 284 888 |
Ekran TV* | 77 285 | 52 348 |
* - Dane pism “Tele Świat” i “Ekran TV” za 2009 rok obejmują rozpowszechnianie płatne razem tych tytułów, gdy ukazywały się one jako tygodniki.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki TV straciły w 2010 r.