SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzień okiem fotoreportera w 'Popołudniówce'

Agencja Fotograficzna FotoRzepa (Presspublica) uruchomiła Popołudniówkę. Codziennie o godz. 17 na stronie internetowej rp.pl/foto fotograficznie podsumowuje najważniejsze wydarzenia dnia.

Po przeanalizowaniu jakości i ilości powstających codziennie fotografii doszliśmy do wniosku, że jedynym miejscem, gdzie można zaprezentować pracę naszych kolegów jest internet - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Gumowski, zastępca kierownika działu FotoRzepy. - Dotychczasowe galerie działów foto innych gazet wydawały się nam bardzo nudne i nie ciekawe. Chcemy ożywić fotografię prasową i pokazać, że nadal dokumentujemy codzienne wydarzenia, te bardzo ważne z powodów np. politycznych, ale i te mniej istotne społecznie natomiast bardzo ciekawe ze względów fotograficznych - dodaje.

Dotychczas portale internetowe oraz gazety wydawane przez Presspublicę ("Rzeczpospolita", "Życie Warszawy", "Parkiet") wykorzystywały tylko około 3-4 proc. pracy fotoreporterskiej. Jednak dopiero teraz dzięki nowemu projektowi wiele zdjęć ma szanse na publikację.

- "Popołudniówkę" kierujemy do wszystkich czytelników "Rzeczpospolitej", do miłośników fotografii,  do grona internautów zainteresowanych fotograficznym obrazem codziennego życia w kraju, a czasami też na świecie - mówi Gumowski.

Przy realizacji "Popołudniówki", który pojawiła się w sieci 1 grudnia, pracują cztery osoby pracujące dotychczas w FotoRzepie. Twórcy "Popołudniówki", wraz z jej pomysłodawcą Waldemarem Kompałą (dyrektorem AF FotoRzepa), chcą by projekt sam się finansował i mają nadzieję, że uda się tego dokonać w przeciągu kilku najbliższych miesięcy. - Reklamy dołączone do strony, na której zamieszczona jest "Popołudniówka" zostaną tam zarchiwizowane na zawsze - wyjaśnia Jerzy Gumowski.
 

Dołącz do dyskusji: Dzień okiem fotoreportera w 'Popołudniówce'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl