„Mali Szefowie by MasterChef Junior” - nowy internetowy projekt Endemol Shine Polska i TVN Media
W poniedziałek, 28 maja br. odbędzie się premiera digitalowego spin-off’a dziecięcego programu kulinarnego „Mali Szefowie by MasterChef Junior”. Produkcję będzie można zobaczyć na stronie tvn.pl oraz dostępnym na You Tubie kanale TVN Foodie.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/masterchef junior maj 2018-655.jpg)
Bohaterami każdego kilkuminutowego odcinka są uczestnicy „MasterChef Junior”. W roli prowadzących widzowie zobaczą dwa duety: zwyciężczynię drugiej edycji, Julię Cymbaluk wraz z Brunonem Plucińskim lub Luizę Baaziz i Jakuba Tomaszczyka.
Uczestnicy każdej pary, co tydzień, pojedynkują się m.in. na ulubione wśród widzów przepisy kulinarne. Każdy z odcinków ma charakter tematyczny. Po emisji każdego z nich internauci będą mogli za pomocą komentarzy oddać głos na najlepszy w ich ocenie przepis.
Premiera „Małych Szefów by MasterChef Junior” odbędzie się w poniedziałek 28 maja tego roku. Odcinki będzie można oglądać w poniedziałki na tvn.pl o godz. 15.00, a na kanale YouTube w czwartki (kanał TVN Foodie, playlista na tvn.pl) o godz. 17.00.
Autorski projekt Endemol Shine Polska powstał we współpracy z TVN Media. Autorem pomysłu jest Andrzej Szajewski, dyrektor kreatywny digital Endemol Shine Polska. Po stronie TVN Media za projekt odpowiadają Aleksandra Krystowska i Katarzyna Zawadzka oraz Emotion Studio.
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 12,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 16-59.
Dołącz do dyskusji: „Mali Szefowie by MasterChef Junior” - nowy internetowy projekt Endemol Shine Polska i TVN Media