'Supercyfry' i 'Hello Kitty' w portfolio Egmont Polska
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek dwa nowe magazyny dla dzieci. 25 września br. ukazał się miesięcznik "Supercyfry", a 30 września br. pojawiło się jednorazowe wydanie pisma "Hello Kitty".
"Supercyfry" to tytuł kierowany do dziewczynek i chłopców w wieku od 3 do 6 lat. Wydawany jest na licencji Open Mind Productions Ltd. i nawiązuje do serialu animowanego "Numberjacks", emitowanego w kanale CBeebies. Bohaterami pisma jest dziesięć cyfr obdarzonych w szczególne właściwości, które występują w w zamieszczonych w magazynie łamigłówkach, zadaniach oraz opowiadaniach i tekstach piosenek. Miesięcznik "Supercyfry" liczy 24 strony, kosztuje 5,99 zł i wychodzi w nakładzie 50 tys. egz. Do każdego numeru wydawca dołącza zabawkę, zgodną z linią pisma. Redaktor prowadzącą tytuł została Joanna Malinowska.
Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w stacjach TVP 1, TVP 2, TVN, Disney XD, MiniMini i TVN Style oraz autopromocja w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG, zaś kreację przygotowała Agencja DSK.
"Hello Kitty" to z kolei jednorazowe wydanie magazynu, adresowane do dziewczynek w wieku od 9 do 13 lat. Bohaterką pisma jest kotka Hello Kitty, wymyślona przez japońską firmę Sanrio w 1974 roku, znana z serialu animowanego nadawanego w TVN Style oraz gier komputerowych czy wielu gadżetów z jej podobizną. W tytule czytelnicy mogą znaleźć m.in. ciekawostki związane z marką Kitty, historyjki, porady, nowinki ze świata mody, muzyki i kina, horoskop oraz plakat. Do wydania dołączona została biżuteria z Hello Kitty. Magazyn ukazał się w objętości 32 stron, cenie 9,90 zł i nakładzie wynoszącym 40 tys. egz. Jego redaktor prowadzącą została Katarzyna Susfał.
Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy autopromocja w pismach własnych Egmontu.
Dołącz do dyskusji: 'Supercyfry' i 'Hello Kitty' w portfolio Egmont Polska