SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN liderem, duży spadek TVP1 i TVN24. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji pozycję lidera pozycję lidera oglądalności zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 1 do 7 kwietnia - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,84 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 kwietnia na antenie stacji obejrzało 2,43 mln widzów (22,09 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „19.30” TVP1, który zgromadził 1,43 mln widzów (emisja 3 kwietnia; 12. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 16 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,33 mln oglądających (wtorkowe wydanie).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,24 mln oglądających. Przełożyło się to na 22,09 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się show „Mam talent!”. Emisję z 6 kwietnia śledziło 1,90 mln widzów w TVN (17,98 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia wyemitowany 7 kwietnia serial „Matylda”, który w Jedynce miał średnio 1,75 mln osób. Dało to stacji 14,93 proc. udziału.

TVN nowym liderem

Udział liderującej stacji TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 7,91 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,31 pkt. proc. Stacja na pierwsze miejsce awansowała z drugiej pozycji.

Z piątej na drugą lokatę awansował Polsat, który miał 7,79 proc. udziału (do góry o 0,50 proc.).

Podium uzupełnia TVP1, która spadła z miejsca pierwszego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,73 proc. (- 1,07 pkt. proc.).

Z trzeciej na czwartą lokatę spadła Dwójka. Wynik kanału wzrósł o 0,15 pkt. proc. do 7,61 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 31,15 proc. do 31,04 proc.

TVN24 za „wielką czwórką”, TV Republika utrzymuje się w top 10

Czołową piątkę uzupełnia stacja TVN24, która w poprzednim tygodniu była czwarta (6,73 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 8. na 9. pozycję spadła Telewizja Republika (3,30 proc.; - 0,09 proc.).

Z 13. na 14. lokatę spadł Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,09 pkt. proc. do 1,67 proc.

Dwa oczka niżej znalazło się TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wyniósł 1,40 proc. (bez zmian).

Dołącz do dyskusji: TVN liderem, duży spadek TVP1 i TVN24. „M jak miłość” hitem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołaj
Czyli Zieliński z Sygutem zarżnęli TVP w kilka miesięcy. TVP1 i TVP2 były za Polsatem i TVN ale w grupie komercyjnej widowni. Jeszcze więcej koncertów, Sierockiego, Kayah i Korony Królów tudzież wywalania Panoramy na wieczorna porę
9 4
odpowiedź
User
Kinga
Jaki dyrektor programowy TVP takie wyniki. Nigdy nie miał pojęcia o programie ale znał osobiście Millera, Kwaśniewskiego i Czarzastego i co mu zrobisz.
13 2
odpowiedź